Вітаю Вас, Гость
Головна » 2013 » Жовтень » 11 » Орієнтовний зміст підручника.
02:11
Орієнтовний зміст підручника.

Сформував орієнтовний зміст підручника.

Про проект.
Вступ.
Індивідуальна і суспільна діяльність.
Тварини і люди.
Розвиток.
Найпростіший суспільний лад.
Позитиви і вади найпростішого суспільного ладу.
Більш досконалий суспільний лад.
Якісна різниця між суспільними ладами.
Проблема якісного переходу.
Цивілізаційні рівні.
Мінімальний цивілізаційний набір знань.
Ідеальні та сурогатні суспільні лади.
Тоталітаризм.
Демократія.
Радянський комуністичний сурогат.
Практика переходу від тоталітаризму до демократії.
Мораль, як емоційні шаблони повсякденної поведінки.
Необхідність вдосконалення моралі.
Способи вдосконалення моралі.
Геополітичне оточення.
Росія – уособлення тоталітаризму.
Захід – свободами допомагають, демократією ні.
Визначення демократії та вимір її рівня.
Залежність темпів розвитку від рівня демократії.
Розвиток українського суспільства і держави.
Переглядів: 338 | Додав: Сергій_Трегубенко
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]